Winkelwagen:

0 item(s) - € 0,00
U heeft geen producten in uw winkelwagen.

Wanneer wordt mijn bestelling afgeleverd?

Wanneer wordt mijn bestelling afgeleverd?


PostNL hanteert de volgende bezorgdagen voor de 1e en 2e pakketbezorgingen.

  Bezorgdagen PostNL
 MaandagDinsdagWoensdagDonderdagVrijdagZaterdagZondag
1e pakketbezorging x x
2e pakketbezorging x x

 

Let op: 1e pakketbezorgingen geschiedden NOOIT op maandag, 2e pakketbezorgingen NOOIT op dinsdag. Op zondag worden er ook NOOIT pakketten bezorgd.

 

Kan ik zelf bepalen wanneer mijn bestelling wordt bezorgd?

Helaas is het momenteel nog niet mogelijk om zelf de bezorgtijd van je bestelling te bepalen. Wij werken er hard aan om je deze mogelijkheid in de toekomst wel aan te bieden.

 

Ik was niet thuis toen mijn pakket werd aangeboden, wanneer vindt de volgende levering plaats?

PostNL probeert in totaal twee keer om je bestelling bij je af te leveren. De 1e afleverpogingen vinden plaats op dinsdag tot en met zaterdag. De 2e afleverpogingen vinden plaats op maandag of op woensdag tot en met zaterdag.

 Bezorgdagen PostNL
 MaandagDinsdagWoensdagDonderdagVrijdagZaterdagZondag
1e pakketbezorging x x
2e pakketbezorging x x



Je ontvangt na de eerste afleverpoging ook een notificatie van PostNL. Je kunt daarmee een nieuwe bezorgafspraak maken op de website van PostNL. Dit moet echter wel voor 22.00 uur op de dag van de eerste afleverpoging gebeuren, anders wordt je bestelling de volgende bezorg dag aangeboden.

Mocht je tijdens de 2e afleverpoging ook niet je bestelling in ontvangst kunnen nemen, dan wordt je bestelling gebracht naar een PostNL punt. Hier kun je, je bestelling gedurende 3 weken afhalen voordat het weer retour wordt gestuurd naar Bestelking.nl.

Let op: 1e pakketbezorgingen geschiedden NOOIT op maandag, 2e pakketbezorgingen NOOIT op dinsdag. Op zondag worden er ook NOOIT pakketten bezorgd.

 

Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?

Uiteraard kun je, je bestelling ook op een ander adres dan je factuuradres laten bezorgen. In je ‘Mijn Bestelking.nl’ account heb je de mogelijkheid om een factuuradres en verzendadres op te geven. Dit kun je te allen tijde aanpassen. Hierdoor heb je de vrijheid om de ene keer je bestelling te laten bezorgen op je thuisadres en de volgende keer op je werkadres.

Let op: Na het definitief plaatsen van je bestelling kun je het afleveradres niet meer wijzigen. Ook onze klantenservice kan dit niet meer voor je doen.


 

Bestelling volgen

In ''Mijn Bestelking.nl'' kun je het verloop van uw bestelling volgen totdat wij je bestelling vanuit ons magazijn hebben over gedragen aan PostNL. In ''Mijn Bestelking.nl '' komt bij je bestelling ‘Voltooid’ te staan. Daarnaast wordt je op de hoogte gehouden via e-mail.

Nadat je bestelling ons magazijn heeft verlaten ontvang je van ons een verzendbevestiging e-mail met je PostNL track & trace code.

Deze track & trace code kun je op de website van PostNL invoeren om het verdere verloop van je bestelling volgen.

Let op: Nadat wij de bestelling hebben overgedragen aan PostNL is het NIET mogelijk om het verdere verloop van je bestelling te volgen in ‘Mijn Bestelking.nl’. Ook geretourneerde artikelen kunnen NIET worden gevolgd via ‘Mijn Bestelking.nl’.

 

Pakket afhaalpunt

Handig! Bij je in de buurt, op weg naar het werk, bij je favoriete winkel noem het maar op. U kiest uit meer dan 525 servicepoints waar je, je bestelling wilt laten bezorgen. Klik ''hier'' voor de DHL servicepoint bij jou in de buurt en geef dit door aan onze ''klantenservice'' zodat wij een verzendlabel voor je kunnen klaarmaken. Helaas is het momenteel niet mogelijk om dit automatisch via het bestelproces door te geven. Wij werken er hard aan om u deze mogelijkheid in de toekomst wel aan te bieden.